O mnie

Moje zdjęcie
Jesteśmy młodą, zdeterminowaną, niezbyt rozgarniętą parą, która za cel postawiła sobie zdobyć Koronę Gór Polski i zwiedzać inne ciekawe miejsca na terenie PL i nie tylko. No i oczywiście Mount Everest, a co!

czwartek, 13 sierpnia 2015

Bo ja nie wiem co napisać, trochę tak o wędrówkach w góry, taka amatorka troszkę, ale w sumie fajnie...

Także tak…

Witamy, siemanko, cześć i czołem, kluski z rosołem, choć na to trochę za gorąco ;)
Jesteśmy młodą, zdeterminowaną, niezbyt rozgarniętą parą, która za cel postawiła sobie zdobyć Koronę Gór Polski i zwiedzać inne ciekawe miejsca na terenie PL i nie tylko. No i oczywiście Mount Everest, a co!

Dlaczego Bolą Nas Nogi? Ponieważ… bolą nas nogi :) Jesteśmy amatorami, dopiero rozpoczynamy nasze piesze wędrówki po górach, nikt od dziecka nam tego szczególnie nie wpajał i wejście na szczyt rzędu 1300 metrów jest dla nas mega frajdą i osiągnięciem! Jeżeli jesteś ciekaw jak nam idzie to zachęcamy do śledzenia naszego bloga. Poza fotorelacjami z wędrówek w góry w późniejszym etapie znajdą się tutaj również informacje dotyczące sprzętu i innych rzeczy, które zabieramy ze sobą, ale również relacjonowane będą wypady w inne, ciekawe miejsca, niekoniecznie górskie :)




Grześ: „Lubię wycieczki, wędrówki piesze, rowerowe, choć ostatnio trochę zapowietrzył mi się „kaloryfer” to jakoś daję radę! Trzymajcie za nas kciuki.
That’s not even my final form!”



Ania: „Zdobywam szczyty górskie żeby sprawdzić jak smakują pierogi w poszczególnych schroniskach. Ostatnio było mi bardzo smutno, kiedy dostałam naleśniki z jabłkami (z biedry!) zamiast pierogów z serem :( To przykre, ale nie poddam się – mam jeszcze wiele pierogów do zjedzenia.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz